Tolong faham sy mak.. T.T

hye guys..today aku nak update sikit pasal perasaan aku..lame dah x luah perasaan kat sini..maklum la..slalu luah kat orang sekeliling..tp skarng macam dah xde orang teman n duduk sebelah aku tuk dengar masalah aku je..so terpaksa la luah kat blog je.. :)
sorry blog,aku cari kau time susah je..senang aku lupe kau..hehe..

sejak dapat surat spa mood aku agak bercelaru sikit..sedih ada,buntu..kecewa,nak nangis pun ada..hurm..x pyh ckap nak nangis pun ada..dah 2 hari kot menangis..mane tak nya aku nangis..dah elok2 aku stay kat poli setahun stengah tiba2 kena amik nurse..apakah?? ngeE..apakah nasib aku seterusnya..setengah orang happy la dapat keje kan..tapi aku x.sbb aku x minat la nurse..knapa la abg aku isi borang spa nie dye letak nurse.. :'(



alhmdulilah la..bukan aku x syukur..aku syukur .tapi tu ar,aku sedih sebab aku dah sebati ngan kengkawan kat sana..tiba2 kene merantau tempat orang lagi buat sekian kali nya..huh! selama apa yang aku lakarkan untuk masa depan aku dlm bidang kejuruteraan sumenye hancuss.. kalau ikut minat nurse nie memang aku x minat..x penah pon dalam hidup aku pk 1day aku akan jadi nurse.. xpernah kot..dear mum n dad..tolong la faham..sesungguhnya amat berat aku nak tinggal poli tu.Bukan sebab aku sayang nak tinggal orang kat poli tu,tapi sayang nak tinggal kos tu.dah separuh jalan dah aku belajar,.tinggal setahun setengah je lagi..Puas dah aku tanye sume orang bter amik poli or nurse..ade yang cakap nurse..ada yg poli..if kita tak minat benda tu mcm mana nak amik..kalau korang pun mesti nak kos yg korang minat kan?  sebab masa depan jugak aku pk suma nie.. aku nak genggam degree kejuruteraan,tak nak yang lain! huh.

Abg ipar aku selalu cakap yang kisah aku nie mcm cerita 3 idiot..haha..memang pun aku rasa..minat lain..amik kos lain.belajar laen..choii.. kena solat istikharah aku mcm ni..ya allah..tolong la hambamu ini.. T.T
Orang cakap subjek2 nurse nie semua ada kaitan dengan biologi,fizik,sains..hah? betul ke? form 5 dulu aku amik akaun je,akak2 n adik aku dorang ade la jugak amik sains tulen ..even dorang blajar bio,fizik tapi aku x pernah pon selak2 buku bio tu,.tiba2 nak kene blajar subjek tu yg lebih mendalam..omg.aku x boleh punya..aku tawu tahap aku blajar mcm mane..susah la kalau ttbe nak kne strunggle lebih untuk nurse..dah la x minat..haha..makk..tolong la! k.cik xnak nurse.. :'( bangun pagi je mesti pk masalah aku nie..sob3..mase depan aku kan..insyaallah..aku taw mane yang terbaik untuk aku..hm..k la..nak masuk bilik mengenangkan nasib aku akan datang.. :'( bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...