setting silap.. -.-'

hye guyss..watcha doing?? okay juz nak update sikit pasal aku g shoot 2 3 hari lepas..wahh,baru nak update harini ye cik ainy,maklum la.aku ada blog tp malas nak update.hehe..aku shoot area2 rumah aku je..dekat umah aku nie mcm area pantai2 sikit,dari bosan lepak kosong baik aku ajak membe g shoot..

actually time nih camera problem sikit..setting silap..haha..pegi nikon centre diorang cakap xde prob pape..juz setting je merapu2..malu kot..dah x pandai guna..pegi plak nikon centre bawak waranty kosong..haihh...aku mane la tahu bab2 nie semua..tak nak amik tawu pon sebenarnya..nak x nak kena jugak la amik tahu..

okay lah..aku nak tunjuk kat korang je gambar yang setting silap tuh..haha..seriously buruk...aku ingat lens or body la problem..last2 setting..bhaha..malu je woihh.. >.<


setting silap kan so titik focus pon xdala.. 
*alasan..huhu..




kalau dapat shoot dari atas jambatan tu lagi cantik..
tapi malas nak naik,bawah pon cukup lah.. :)


                                      

okay de last things aku nak bagi tawu korang..abaikan yang watermark tu
*AllRightReserved@AirinPhotography  
airin?? haha..ignore2!!


hmm..pape pun aku mesti buat yang lebih baik..petang nie outnig ngn membe lagi..

kbye.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...